• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » 4-то поколение (4th Generation) » АБС от 5-та в 4-та HOW TO ...
АБС от 5-та в 4-та HOW TO ...
Maverik999Дата: Сряда, 08.07.2015, 11:15:22 | Message # 1
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
Необходими материали:

1. АБС комп от 5-та.
2. Буксите към т.1 с 20-30см кабели.
3. АБС модула в коша.
4. Буксите към т.3 с 20-30см кабели.
5. Кабели от АБС модула в коша от 4-та към инсталацията на купето 4-та
6. Единият спирачен маркуч е с различен диаметър така че трябва преходник от ХХмм към ХХмм на АБС блока.
7. Поялник с такъмите към него (както и задпоялнично устройство)
8. Термошлаух 3мм, 4мм, 5мм по 2-3 метра от размер.
9. Много мерак и още повече търпение !!!

Малко снимки от мотажа на АБС помпата в коша:





Започва се от кутията с бушоните в коша:
1. Намират се кабелите от бушони В1 и В2 към АБС компа - WHT и WHT/GRN и ги режете възможно най-близо до буксата им вътре в кутията с бушоните. Махате бушони В1 и В2 да не стане беля с "кютуците" от WHT и WHT/GRN.











2. Намирате кабела от Feil Safe Relay към ABS Motor Relay - BLK/YEL и го режете възможно най-далече от кутията с бушоните. (*А1 това може и да не се прави).

След като е изпълненена т.1 се премива към теснотията в купето около мястото на АБС компа:
3. Всички кабели си съотвестват по цвят с ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА:
а) SCS от АБС на 5-та е RED/WHT и се запоява към BRN/WHT от инсталацията на 4-та.
б) понеже 5-та има 4 селеноида по един за всяка гума, а четвъра само 3, то Right-Rear Selenoid остава без окабеляване. Точно заради това беше т.1 !!! YEL кабела от АБС 5-та се запоява към WHT от инсталацията на 4-та. BLK/ORN кабела от АБС 5-та се запоява към WHT/GRN от инсталацията на 4-та.
в) има заигравка с кабела към чек лампата BLU/RED.





г) DLC кабела - LT GRN/RED от АБС 5-та не се връзва

4. Останалите кабели си съответсват по цвят и мирис и се поят на око ;)



След като и това е свършено се вади шофьорската седалка(ако си мазохист може и да не се маха), заляга се с главата опряна на спирачката и съединителя, гледа се нагоре и дясно и се търсят ШИ**НИТЕ Feil Safe Relay-та. Две са, захванати едно за друго. Не се мъчете да ги сваляте няма нужда! Разкача се буксата на релето от страната на двигателя(би трянвало да е само с 4 кабела) и се зарязва откачена(е, свинска опашка да не се мандрахерца е пожелателна). Сваля се буксата на релето от страната на купето(тук трябва да има 5 кабела!!!) и се разглобява внимателно. Разменят се местата на кабел/клема BLK и BLK/YEL.
По време на горната процедура:
а) е допустимо псуване, викане, пиене на бира, пак псуване и т.н. !!!
б) НЕ Е ДОПУСТИМО отказване, защото това е най-тегавото.

Вече може да връщате купето в нормалното му състояние и да се местите изцяло в коша.

5. От АБС модула на 5-та излизат 9 кабела (толкова са на буксата и на 4-та). 7 от тях си съвпадат по цветове. Двата на RR Selenoid обаче ако помните НЕ съвпадат. Запояват се само тези които съвпадат по цветове.

6. Би трябвало да са останали YEL и BLK/ORN откъм 5-та и откъм 4-та BRN/WHT и BRN/BLU. Запояват се YEL към BRN/WHT и BLK/ORN към BRN/BLU.

7. BRN/WHT и BRN/BLU се режат възможно най-далече от буксата на инсталацията на 4-та и най-близо до купето.

8. BRN/WHT се запоява към WHT от т.1

9. BRN/BLU се запоява към WHT/GRN от т.1
*А1 ако сте изпълнили тази стъпка, то сега трябва да удължите BLK/YEL и да го запоите към BRN/BLK (без да режете BRN/BLK, просто го заголвате леко и към него припоявате удължения BLK/YEL)

10. Проверява се веригата от АБС компа и буксата, която влиза АБС модула специално за YEL и BLK/ORN !!!!

11. Запояват се и захранващите букси на АБС модула.

12. Свързва се всичко и се чистят грешките от АБС компа !!!

13. Проверява се за нови грешки.

14. Време е за Road Test.

Воала - ИМАТЕ СИ АБС от 5-та, насаден в 4-та.
Приложени файлове: 0490456.jpg(169.6 Kb) · 5479316.jpg(12.6 Kb) · 5783064.jpg(655.5 Kb) · 9430332.jpg(332.1 Kb)


HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS

Редактирано от eDaniel - Четвъртък, 30.07.2015, 23:57:09
 
rollinДата: Сряда, 08.07.2015, 12:06:30 | Message # 2
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Как е спирането на колата сега?
Иначе поляците слагат отзад на стоковите апарати 300мм дискове от Тойота Авенсис - имах бая инфо по тази интервенция ама след един преинстал и замина всичко.


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
NSBOPДата: Сряда, 08.07.2015, 12:18:23 | Message # 3
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Още снимки от Марто:
Приложени файлове: 8730073.jpg(778.3 Kb) · 7150536.jpg(930.8 Kb) · 0455733.jpg(603.9 Kb) · 6718692.jpg(678.0 Kb) · 5097012.jpg(620.4 Kb) · 3177211.jpg(773.1 Kb) · 2211122.jpg(698.3 Kb)




Редактирано от NSBOP - Сряда, 08.07.2015, 13:06:07
 
bladesuxДата: Сряда, 08.07.2015, 17:55:16 | Message # 4
Рокудан (6)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 167
Статус: Офлайн
А какъв е смисъла на цялото това упражнение ;) ? ABS-а на 5та по- прецизен ли е?
 
eDanielДата: Сряда, 08.07.2015, 23:19:16 | Message # 5
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
ABS-а на 5-та управлява всяко едно колело по отделно. 4-та управлява задните наедно, само предните са индивидуални. По-съвременен е, и по-добър.


プレリュード 夢のカ
 
AgilentДата: Четвъртък, 09.07.2015, 10:46:34 | Message # 6
Нидан (2)

Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 32
Статус: Офлайн
А как стои въпроса със монтирането на модула в коша , имам предвид хидравличната част , обезвъздушаване и т.н. , моя АБС не работи , имам още един пак за 4-та които уж е читав , отделно имам туториал как се ремонтира АБС-а когато има грешка 1 /помпата/ но някак си не смея да разбъзикам всичко , та се чудех ако не е много проблемно може да си поиграя , може и направо на 5-та да го направя , с ел. частта нямам никакви проблеми , другото ме притеснява повече
 
Maverik999Дата: Четвъртък, 09.07.2015, 16:45:33 | Message # 7
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
Quote rollin ()
Как е спирането на колата сега?


Не мога да правя сравнение, понеже колата я купих с изтръгнат АБС. По думи на МонстерООД, при 4-та първо завлича гума и след секунда(около) АБС-а започва да рита, докато при мен няма завличане, а направо риткане.

Quote Agilent ()
А как стои въпроса със монтирането на модула в коша , имам предвид хидравличната част , обезвъздушаване и т.н.


Понеже и аз не съм по тази част ходих на сервиз за процедурата. Както писах по-горе бях с изтръгнат АБС и имах нещо като разпределител на усилието(на които беше и преходника с различните резби) и нямах проблем с единият маркуч, които е с различна резба спрямо модула на 5-та.
Най-много време отне стойката и монтажа на АБС модула, маркучетата се навиха за 10-на минути всичките, обезвъздушаването си е обезвъздушаване ... смучене на всяко колело с вакум, после помпене на педала.

След почивката ще подредя снимките по стъпките и ще сложа схемата и линкове към елементите за платката за чек лампата.


HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS

Редактирано от Maverik999 - Четвъртък, 09.07.2015, 16:47:40
 
rubaraДата: Събота, 18.07.2015, 10:23:45 | Message # 8
Йондан (4)

Град/Държава: Pleven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 81
Статус: Офлайн
Quote Agilent ()
отделно имам туториал как се ремонтира АБС-а когато има грешка 1 /помпата/ но някак си не смея да разбъзикам всичко
 Нещо против да го споделиш тоя туториал, понеже и аз имам един, и искам да ги сравня. Скоро мисля да правя тая манипулация, в моя туториал ми го дава, че някакви топченца трябва да се изчистят и това е.
 
AgilentДата: Вторник, 21.07.2015, 19:49:03 | Message # 9
Нидан (2)

Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 32
Статус: Офлайн
http://honda-tech.com/honda-prelude-4/abs-code-1-fix-pics-2830570/ - ето това е , то едва ли и има друг вариант освен този ,като не броим  смяна с ново :)
 
JackДата: Вторник, 21.07.2015, 20:29:54 | Message # 10
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
Немам нерви за такова нещо
 
eDanielДата: Четвъртък, 30.07.2015, 23:58:11 | Message # 11
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Прехвърлих всичко в първият пост. Изтривам предният ако не ти трябва?


プレリュード 夢のカ
 
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » 4-то поколение (4th Generation) » АБС от 5-та в 4-та HOW TO ...
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda