• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP  
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » 5-то поколение (5th Generation) » Тестове за проверка изправността на Cruise Control системата (Прелюд 5 генерация)
Тестове за проверка изправността на Cruise Control системата
eldesaДата: Вторник, 12.07.2016, 07:19:22 | Message # 1
Джудан (10)

Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
При повреда в тази система е нужно да се проверят  отделните възли  за да се открие къде е проблема.


1 .Правим проверка на CRUISE CONTROL UNIT .
Това става по следния начин:
Откачаме куплунга който е 14 пинов .

На него правим следните проверки


Ако всички резултати отговарят на данните от таблицата и системата не работи  ,продължаваме със следващия тест за изправноста на ACTUATOR.Ако Актуатора  е изправен повредата е в CRUISE CONTROL UNIT  и се заменя с ново.

2 Проверка на ACTUATOR  CRUISE CONTROL


Проверката му е много лесна
Разкачаме 4 пиновия куплунг  на самия актуатор и подаваме напрежения на актуатора  направо от акумулатора
На КАФЯВО/БЕЛИЯ кабел (пин 4 на куплунга) подаваме  " +" , а на другите 3 (пин 1 ,пин 2 пин 3 )подаваме маса.
Трябва ни една прахосмукачка която ще използваме за вакум ,изваждаме маркуча за вакума (този който влиза отзад на актуатора) от тройника на вакума отпред на АКТУАТОРА и го вкарваме в маркуча на прахосмукачката.Уплътняваме добре с някакво тиксо или изолирбанд . Има едно маншонче отпред . Него го освобождаваме , така че да се  вижда задвижката на която е закачено жилото .Пускаме прахосмукачката да работи  и наблюдаваме задвижката.Тя при зададено захранване и пусната прахосмукачка трябва да се прибере максимално (да не се вижда ) в актуатора .Спираме прахосмукачката при което задвижката се подава плавно и застава в първоначално положение.Ако всичко е така Актуатора ви работи коректно( но ако не работи така имате проблем в самия актуатор и е нужен ремонт )

При подадено захранване и пусната прахосмукачка се опитваме да изтеглиме жилото с ръка.Трябва да не може да се издърпа , ако се издърпа има дефект в актуатора,.
Прекъсваме захранването от акумулатора и изваждате вакум маркуча от прахосмукачката и си го поставяте на мястото му във вакум тройника.

Сега е нужно да се уверим че и вакума на системата е наред. За целта изваждаме от към двигателя вакум маркуча по който се подава вакума и го поставяме в маркуча на прахосмукачката , уплътнявате , закачваме му пак захранването от акумулатора  и пускаме прахосмукачката .Ако всичко е наред задвижката пак трябва да се прибере максимално и при спиране на прахосмукачката трябва да се върне плавно в първоначалното положение.Ако обаче задвижката не се задейства(или не се прибира напълно )  започвате да търсите къде има пробив във вакума (или запушване) .

П.П. За бърза проверка може и да не закачате прахосмукачка , а да разкачите куплунга на АКТУАТОРА и да подадете само захранването  . След  това запалете Автомобила и вижте дали се е прибрала задвижката или наблюдавайте педала на газта дали  слиза надолу.Ако е така  всичко ви е ОК , ако има проблем тогава ползвайте прахосмукачката за локаклизиране на проблема .

ЗАМЕРВАНЕ НА СОЛЕНОИДИТЕ НА АКТУАТОРА
Разкачвате куплунга на актуатора и правите измервате съпротивленията с мултицет  на пиновете както е посочено по долу.Съпротивленията трябва да са  в нормите посочени в таблицата


чете ли се  първата таблицата ?
Приложени файлове: 8095506.jpg(93.6 Kb) · 7447139.jpg(199.1 Kb) · 2272559.jpg(341.6 Kb) · 9637597.jpg(50.9 Kb) · 7210618.jpg(25.8 Kb)




Редактирано от eldesa - Вторник, 12.07.2016, 15:15:46
 
ZAPPAДата: Вторник, 12.07.2016, 09:09:47 | Message # 2
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
eldesaДата: Вторник, 12.07.2016, 09:22:22 | Message # 3
Джудан (10)

Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
Quote ZAPPA ()
Увеличава се на две стъпки и излиза на целия екран. Всичко се чете перфектно.
ок


 
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » 5-то поколение (5th Generation) » Тестове за проверка изправността на Cruise Control системата (Прелюд 5 генерация)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda